Wednesday 20 July 2011

Cabaran yg Aku hadapi dalam memohon duit kerajaan untuk sambung belajaq tahun 2011….Bukan senang tau!!

Masuk jer bulan januari 1 hb jan 2011 aku pon approach balik bos aku tentang status aku nak sambung blajaq tue….seingat aku dalam bulan 12 ada org dari HR call aku untuk ambik detail aku sambung belajaq…kata diorang nak masukkan dalam budget,..
                Aku ada tanya bos aku masa bulan 1 2011 tue..perlu ker aku gunakan tawaran yg aku dah dapat nie utk apply biasiswa daripada universiti lain yg ada offer kursus farmasi la kan? Mcm UIA ke, UiTM ker…tapi bos aku tue tak bagi….dia kata tunggu…aku fikir mungkin dia ada buat sesuatu…aku jugak ada hantar email kpd HR USM utk tanya status belajar aku…tapi senyap takder jawapan…masa tue aku dah tension tahap gaban dah….Hanya Allah jer yg tau…
                Mungkin berkat Doa’ , pertolongan daripada Allah sampai…tarikh keramat yang aku ingat sampai bila2….15 Januari 2011, aku dapat surat daripada HR universiti. Tajuk Surat tue Cuti Belajar Bergaji Penuh Berbiasiswa telah aku dapat, memang aku tak dapat tahan perasaan masa tue……!!
AKU SAYANG BOS AKU YANG BANYAK MENOLONG AKU UNTUK DAPATKAN APA YANG AKU DAPAT SEKARANG DAN AKU JUGA AMAT BERTERIMA KASIH KEPADA ALLAH YANG MAHA PEMURAH…..
Doa’ aku dimakbulkan….

No comments:

Post a Comment